Ako môžete od základov

vybudovať YouTube kanál

s kopcom zhliadnutí, odberateľov a komentárov od ľudí, ktorí vás považujú za uznávanú autoritu

aj keď ste ešte nikdy žiadne video nenatočili

alebo sa vám nedarí až tak dobre ako by ste chceli

Na základe mojich 5 ročných skúseností verím, že so správnou pomocou to dokáže každý, kto má bežné užívateľské schopnosti využívania počítaču, mobilu a internetu.

Ešte pred tým, ako vám ukážem ako na to, dovoľte mi opýtať sa vás:

  • Chceli by ste, aby vás ľudia vnímali ako lídra a uznávanú autoritu vo vašom obore?
  • Chceli by ste si uľahčiť  prácu a získať viac času na seba, rodinu a zároveň rozšíriť svoju sféru vplyvu?
  • Chceli by ste zvyšovať návštevnosť vášho webu, predaje produktov a služieb, či  zapojenie komunity?

Ak áno, potom ste tu správne…

Tu je dôvod PREČO

Toto všetko (a ešte oveľa viac) môžete získať práve vďaka YouTube.

Prečo?

Video je najobľúbenejšia forma obsahu na internete. Video je obľúbenejšie ako text, obrázky a jeho popularita neustále rastie.

A nie je tomu tak len z celosvetového hľadiska. Takto vyzerajú štatistiky YouTube na Slovensku.

Chceli by ste osloviť aspoň časť z 2,9 milióna mesačných používateľov?

Možno si ešte nie ste istí a pýtate sa sami seba:

“Je na YouTube aj moja cieľová skupina? Zdržiavajú sa tam aj moji potenciálny zákazníci?”

Tu je odpoveď...

Ak predávate vaše produkty alebo služby ľuďom vo veku od 15 do 54 rokov - tak pravdepodobne áno. Na YouTube sa zdržiavajú aj vaši potenciálny zákazníci.

Najlepšia správe je, že cez video sa najlepšie buduje dôvera, pretože divák môže vidieť vašu tvár a počuť váš hlas a je to teda skoro ako stretnutie naživo.

Odkiaľ to viem?

Dobrý deň, volám sa František Kozáček a som YouTube marketingový špecialista s viac ako 5 ročným skúsenosťami.

Poskytujem strategické YouTube poradenstvo a strategický YouTube management veľkým firmám, ale aj jednotlivcom.

Medzi mojich klientov patrí napríklad aj populárny detský YouTube kanál Spievankovo, celosvetovo uznávaná Lúčnica, známa cestovná kancelária Hydrotour, alebo aj najväčšie realitné siete RE/MAX a Directreal.

Zároveň som  zakladateľom vzdelávacieho YouTube kanálu VIDEO ACADEMY, ktorý pomáha už tisícom podnikateľom, aby mohli YouTube čo najlepšie využívať pri svojom podnikaní.

Odkiaľ to viem?

7 rokov som pôsobil v realitách.

Potom prišiel moment, kedy som si začal klásť tieto otázky:

  • Chcem v realitách pokračovať?
  • Čo naozaj chcem?
  • Aké sú moje silné stránky a talenty?
  • Využívam naozaj to čo viem najlepšie?

Prišlo milión otázok a nemal som odpovede.

Tak som postupne zažal intenzívne čítať knihy o osobnom rozvoji, navštevovať semináre a hľadať odpovede. Na tejto ceste som cítil túžbu zdieľať s ľuďmi to, č som sa práve naučil, objavil alebo spoznal.

A v tomto momente do môjho života “prišlo” video a začal som zdieľať s ľuďmi moje životné objavy v YouTube kanáli EnjoyEmotions.

Jediné, čo som na začiatku mal, bola tréma a požičaný foťák od kamošky

Prvé video som nahral na YouTube presne 30.11.2012. Začal som točiť doma v obývačke - jediné čo som vtedy mal bola tréma a požičaný foťák od kamošky Janky. Najskôr som videá len točil a zavesil na Youtbe.

Výsledkom bola nízka sledovanosť a skoro žiadna odozva od ľudí. To ma hnevalo,  tak som postupne začal študovať svetových marketérov. Začal som hľadať a využívať ich stratégie a postupy ako zvýšiť sledovanosť, počet odberateľov a ako čo najlepšie využiť Youtbe pri podnikaní a získavaní klientov.

Od vtedy som prešiel dlhú cestu zisťovania, čo na YouTube funguje a čo nie (vytvoril som viac ako 200 videí) - testoval som stratégie a postupy a urobil som kopec začiatočníckych chýb.

YouTube kanál EnjoyEmotions slúžil pre mňa ako také detské ihrisko, kde som sa naučil “pravidlá hry.”

Niektoré stratégie z Ameriky fungovali, ale niektoré vôbec nie, takže som zistil, že je veľmi dôležité zohľadňovať aj lokálne zákonitosti a všetko v praxi testovať

Následne keď mi začali čísla rásť, tak ma začali oslovovať ľudia a pýtali sa ma s čím točím, ako videá strihám, ako zvyšujem sledovanosť, atď.

Tak vznikol projekt Video Academy.

Teraz už ovládam stratégie, vďaka ktorým môj nový YouTube kanál VIDEO ACADEMY vyrástol z 0 na 10.000 skvelých odberateľov len za 15 mesiacov.

A dnes úžasným spôsobom rastie ďalej.

Už po 8 mesiacoch od spustenia dosahoval mesačnú sledovanosť 40.999 pozretí, čo vychádza na každý deň v priemere 1.366 pozretí.

A to všetko len vďaka 28 videám.

Dovoľte mi otázku:

Pomohlo by vám, keby ste dosiahli len malý zlomok z toho?

Chceli by ste, aby som vás zobral z miesta, kde ste teraz, do miesta, kde by ste si sami vedeli video pripraviť, natočiť, zostrihať, uverejniť a spropagovať tak, aby vám efektívne pomáhalo vo vašej práci?

Vedel som, že tieto vedomosti a skúsenosti si nemôžem nechať pre seba. Rozhodol som sa, že sa o ne podelím s ostatnými.

Najprv som začal pomáhať rodine a kamarátom -  zdarma.

Potom sa na mňa začalo obracať stále viac a viac ľudí s prosbou o pomoc. Už som to pomaly prestal stíhať, tak som sa rozhodol, že moje služby spoplatním.

V prípade individuálnej konzultácie je cena 50 Eur na hodinu.

A ak sa im komplet starám o celý YouTube kanál, tak to je od 600 Eur / mesiac v závislosti od presného rozsahu.

Okrem toho sa zúčastňujem rôznych seminárov a prednášok, kde prednášam o tom, ako rozšíriť vaše posolstvo pomocou YouTube.

Vedel som, že tieto vedomosti a skúsenosti si nemôžem nechať pre seba. Rozhodol som sa, že sa o ne podelím s ostatnými.

Najprv som začal pomáhať rodine a kamarátom -  zdarma.

Potom sa na mňa začalo obracať stále viac a viac ľudí s prosbou o pomoc. Už som to pomaly prestal stíhať, tak som sa rozhodol, že moje služby spoplatním.

V prípade individuálnej konzultácie je cena 50 Eur na hodinu.

A ak sa im komplet starám o celý YouTube kanál, tak to je od 600 Eur / mesiac v závislosti od presného rozsahu.

Okrem toho sa zúčastňujem rôznych seminárov a prednášok, kde prednášam o tom, ako rozšíriť vaše posolstvo pomocou YouTube.

Toto povedali spokojní účastníci mojich seminárov o YouTube, ktoré som robil pre realitných maklérov:

“Na 2 izbovom byte v Senci som mal 700 videí za 3 týždne. 700 videní som niekedy nemal na nejakej nehnuteľnosti ani za pol roka”

Radoslav Zárecký

“Já sem inkasoval provizi ve výši nekolek desíti tisic korun, aniž bych nabídku vúbec umístnil na inzertní servry, aniž bych tam vyvesil plachtu nebo cokoli jiného a to jenom díki Youtube , díki tomu, že si to pani našla na Google a díki videu a samozrejme díki Františkovi”

Michal Souček

“Díki videu sa mi podarilo prodat nemovitost za 7 dnú, což je pro mne obrovský úspech, díki tomu, že sem oslovil obrovský množství lidí a ty si prohlédli nemovistot online aniž by sme na nemovytosti byli fyzicky”

Martin Ščerba

Chceli by ste aj vy, aby sa o vás a vašom podnikaní dozvedelo čo najviac ľudí? Radi by ste rozšírili vaše posolstvo a stali sa uznávanou autoritou vďaka videu? Chceli by ste vedieť ako videá nahrávať, upravovať a propagovať?

Mám pre vás dobrú správu...

Pripravil som si pre vás seminár s názvom YouTube od základov

Keď ma oslovil môj veľmi dobrý kamarát Martin Mažár s prosbou, či neurobím seminár o YouTube marketingu, tak som neváhal ani sekundu…

A povedal som mu, že áno - samozrejme, že urobím. Vďaka tomu vznikla myšlienka na seminár Základy YouTube marketingu.

Pozrite, veľa ľudí vie zapnúť kameru a natočiť video (veľa ľudí má aj s týmto problém - a to je úplne v poriadku, aj ja som na začiatku mal).

Len málokto však vie, ako dostať video na YouTube pred oči širokého publika.  

Pokiaľ hľadáte spôsoby, ako efektívne zvyšovať sledovanosť, počet odberateľov vo firemnom YouTube kanáli a tiež aj ako efektívne predávať vďaka YouTube videám, tak tento seminár je presne pre vás.

Na seminári YouTube od základov sa dozviete:

  • Aký potenciál sa na YouTube ukrýva a ako ho môžete perfektne využiť vo svoj prospech
  • Ako môžete efektívne zvýšiť príjem vo svojom podnikaní vďaka svojim YouTube videá
  • Čo by ste mali vedieť ešte pred tým, ako začnete YouTube naplno využívať
  • Prvé kroky pre rýchly a úspešný štart na YouTube
  • Aké video vybavenie použiť pri tvorbe videí na YouTube
  • Ako točiť YouTube videá tak, aby boli pekné a zároveň účinné
  • Čo Vám prezradí YouTube Analytics a ako to skvele využiť pre dosahovanie lepších výsledkov
  • Ako efektívne predávať vďaka YouTube videám

A mnohé ďalšie zaujímavé veci o YouTube a jeho využití.

Len si to predstavte…

Aké by to bolo, keby ste vedeli využívať YouTube, ako jeden z najlepších marketingových nástrojov na tejto planéte a vďaka tomu zvyšovali povedomie o vašej “značke” a predávali viac produktov a služieb?

  • Aké by to bolo, keby ste dokázali zvýšiť počet odberateľov vo vašom YouTube kanáli?
  • Aké by to bolo, keby ste dokázali zvýšiť sledovanosť vašich videí?
  • Aké by to bolo, keby ste vďaka tomu dokázali zvýšiť predaje vašich produktov a služieb?
  • Aké by to bolo, keby ste si sami dokázali urobiť audit vášho YouTube Kanála a vašich videí?
  • Aké by to bolo, keby ste si sami vedeli vytvoriť a nasadiť účinnú YouTube stratégiu?

Chcete to zistiť?

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vyplňte objednávkový formulár na ďalšej stránke:

Aká je vaša dnešná investícia?

Ako som už spomínal vyššie. Ľudia mi bežne platia 50 eur na hodinu konzultácii. Na seminári spolu strávime 9 hodín. To by pri mojej bežnej hodinovej sadzbe bolo spolu 450 eur.

Uvedomujem si, že táto čiastka je pomerne vysoká a na seminári sa vám nebudem môcť venovať úplne individuálne.

Preto je cena lístka na živý seminár YouTube od základov dnes len 117 €

Myslím si, že je to férová príležitosť a verím, že veci, ktoré sa na seminári dozviete budú mať pre vás (a vaše podnikanie) oveľa vyššiu hodnotu…

Vstupenku so zľavou môžete získať už len:

Rozmýšľate, či je to pre vás? Tu nájdete odpoveď...

Tento živý seminár je pre vás ak…

  • Ste podnikatelia a živnostnostníci, ktorí sú začiatočníci prípadne mierne pokročilí v oblasti Youtbe
  • Neviete ako natočiť video, zostrihať ho, nahrať na Youtube a propagovať ho a chceli by ste to vedieť
  • Pýtate sa sami seba otázky ako:  S čím mám točiť? Akú kameru použiť? S čím strihať? Aký program využívať? Ako vytvoriť účinné video?
  • Tvoríte videá na YouTube, ale aj napriek tomu váš YouTube kanál rastie pomalšie ako by ste chceli alebo v horšom prípade nerastie vôbec
  • Unavuje vás, že aj napriek veľkému úsiliu máte nízku sledovanosť a len pár odberateľov
  • Chcete sa odlíšiť od väčšiny kanálov, ktoré síce uverejňujú nové videá no ich rast z pohľadu sledovanosti a počtu odberateľov je veľmi pomalý.
  • Proste pre všetkých,ktorí už majú svoj YouTube kanál, alebo si ho plánujú založiť a chcú z neho vyťažiť skvelé výsledky čo najrýchlejšie.

Našli ste sa v tejto skupine?

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vaše miesto na živom seminári YouTube od základov

Prosím na tento seminár sa neprihlasujte ak...

  • Neprihlasujte sa, ak nechcete využívať silu najúčinnejšieho marketingového nástroja, ktorého popularita stále rastie.
  • Neprihlasujte sa, ak máte tisíce odberateľov na vašom YouTube kanáli a veľké množstvo komentárov a ľudia vás považujú za autoritu.
  • Neprihlasujte sa, ak sa neradi učíte a nechcete novo naučené veci zavádzať do praxe.

Ak ste sa nenašli v tomto zozname, tak čítajte ďalej.

Kedy a kde sa vidíme na živom seminári YouTube od základov?

Teším sa na stretnutie s vami 17. apríla 2018 v Hoteli Color*** v Bratislave.

  • Neprihlasujte sa, ak nechcete využívať silu najúčinnejšieho marketingového nástroja, ktorého popularita stále rastie.
  • Neprihlasujte sa, ak máte tisíce odberateľov na vašom YouTube kanáli a veľké množstvo komentárov a ľudia vás považujú za autoritu.
  • Neprihlasujte sa, ak sa neradi učíte a nechcete novo naučené veci zavádzať do praxe.

Ak ste sa nenašli v tomto zozname, tak čítajte ďalej.

Čo sa ma najčastejšie pýtajú záujemcovia o YouTube, pred tým ako sa rozhodnú prísť na seminár?

Dokážem to aj ja, keď som technicky antitalent?

  • Áno dokážete. Dnes na to aby ste vedeli nahrať úspešné video stačia bežné užívateľské schopnosti práce s počítačom, mobilom a internetom. Natočiť a zostrihať video už nie je komplikovaná ani náročné.

O čom mám točiť videá v mojej oblasti?

  • To vám takto na diaľku neviem povedať. Príďte na seminár a spolu na niečo určite prídeme. Neexistuje oblasť, kde by sa nedali točiť videá.

Mám aj ja peniaze, aby som si mohol dovoliť techniku na nahrávanie videa?

  • Pravdepodobne áno. Videá pravdepodobne môžete nahrávať aj na mobilný telefón, ktorý máte vo vrecku. Celoživotná licencia na program na strihanie, Camtasia, momentálne stojí 207,28€. Sú však aj programy zdarma, ako napríklad Movie Maker. Samotné vybavenie, ako mikrofón, statív, redukcie sa dajú získať do 50 eur.

Je časovo náročné vytvoriť video?

  • Ak viete ako na to, tak nie. Možno si vyskúšame priamo na seminári nahrať video.

Čo mám urobiť , keď sa bojím vystupovať vo videu?

  • Sú dve možnosti. Buď vo videu nebudete vystupovať vôbec a použijete buď len text a slajdy (prípadne zábery vášho produktu) alebo si zvyknete. Aj ja som mal na začiatku trému. Je to normálne a časom to prejde.

Čo ak budem mať nízku sledovanosť?

  • Na seminári si ukážeme konkrétne postupy, ako môžete pomocou viacerých stratégii bezplatne zvýšiť sledovanosť vašich videí.

Mám pre vás dobrú správu...

Všetko riziko je na mne, doslova nemáte čo stratiť

Príďte na živý seminár YouTube od základov a ja vám garantujem, že budete spokojní.

V prípade, že by ste mali pocit, že seminár nebol určený pre vás alebo vám nepomohol, tak ako ste si predstavovali, tak vám peniaze okamžite vrátim. S takouto zárukou jednoducho môžete len získať.

Proste mi počas semináru (alebo do 14 dní po jeho skončení) dáte vedieť, že ste neboli spokojní a ja vám vrátim celú vašu investíciu. Bez akýchkoľvek otázok.

Čo by ste mali urobiť, ak máte ešte akékoľvek otázky?

Ak vám čokoľvek nie je jasné alebo máte akékoľvek otázky, tak sa nás opýtajte.

Zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791 alebo napíšte email na podpora@martinmazar.sk - my vám odpovieme najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa.

Tešíme sa na stretnutie s vami na živom seminári Youtube od základov s Ferim Kozáčekom.

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vaše miesto hneď teraz.