VAROVANIE!
Toto vám o tvorbe textov, ktoré predávajú, pravdepodobne nikde inde neprezradia...

Stalo sa vám niekedy niečo z tohto?

  • Boli ste nahnevaní  a zároveň ste nechápali, ako je možné, že máte slušnú návštevnosť na vašej webovej stránke alebo e-shope, ale predaje nie sú podľa vašich predstáv?
  • Boli ste frustrovaní z toho, že ste dali desiatky, možno stovky či tisíce eur, do reklamy a neprinieslo vám to výsledky, aké ste očakávali?
  • Podarilo sa vám získať kopec emailových kontaktov na potenciálnych klientov, no nie a nie zmeniť ich na klientov?
  • Snažili ste sa napísať texty na predajnú stránku, ale zasekli ste sa, lebo ste boli zmätení z pretlaku informácií a preto ste nevedeli, ako začať?

Nebojte sa, nie ste v tom sami.

Podľa celosvetových štatistík z roku 2014 až 81% blogov nezarobí viac ako 100 dolárov mesačne. A môžeme si len tipnúť, ktorým smerom sa táto štatistika uberá za posledné tri roky.

Možno si kladiete otázku...

Prečo je to tak?

Keď som sa nad tým hlbšie zamyslel, tak som došiel k záveru, že existujú len 3 dôvody, prečo stránka alebo eshop nezarába toľko, koľko by sme si predstavovali:

1. Predávame produkty alebo služby, ktoré nikto nechce - toto je málo pravdepodobné.

Verím, že keď ste tu, tak aj vy sa chcete neustále zlepšovať a pomáhať ľuďom dosiahnuť ich ciele rýchlejšie a jednoduchšie - práve vďaka vašim produktom a službám.

2. Privádzame na stránku alebo eshop nevhodnú návštevnosť -  jednoducho povedané, máme produkty, ktoré ľudia chcú, len oslovujeme zlých ľudí.

Je to ako keby sme núkali najlepšie mäso na svete tomu najzarytejšiemu vegetariánovi. Darmo by to bol top produkt, keby sme ho núkali nesprávnym ľuďom.

3. Máme na stránke texty, ktoré nepredávajú - v tomto prípade máme dobrý produkt, o ktorý je záujem a ešte aj pritiahneme ľudí, korí ho chcú kúpiť...ale... z vašich textov nepochopia, že vaše produkty alebo služby sú PRESNE TO, ČO CHCÚ a hľadajú. Nepochopia, že ste pre nich to pravé orechové

Je to, ako keby sme tomu zarytému vegetariánovi nepovedali, že predávate cuketové hamburgery. On by nevedel, že naše hamburgery sú bez mäsa (sú vegetariánske) a nekúpil by si ich preto od nás.

Nesprávne napísané texty sú podľa mojich skúseností najčastejší dôvod, prečo väčšina webov nezarába toľko, koľko by si ich majitelia predstavovali.

A je to ešte horšie...

Zle napísané texty sú ako snehová guľa. Postupne na seba nabaľujú ďalšie a ďalšie nepríjemnosti.

Napriek tomu, že máte slušnú návštevnosť a kvalitný produkt kvôli nevhodne napísaným textom nezískavate predaje.  To spôsobuje, že reklama vás stojí stále viac a viac peňazí. A vy trávite kopec času tým, že sa snažíte získať ďalšie predaje - miesto toho, aby ste to nechali na texty na vašej stránke alebo eshope.

Pritom riešenie máte na dosah ruky… (doslova)

Ako z toho von?

Keďže ste online a dočítali ste sa až sem, tak si pravdepodobne začínate uvedomovať, že problémom sú nesprávne napísané texty. Teraz vám prezradím tajomstvo, ktoré vám nikde inde nepovedia. Chcete ho počuť?

Pri písaní textov je samotné písanie najmenej podstatná vec a predsa sa na neho sústreďuje najväčšia pozornosť 🙁

Oveľa dôležitejšia fáza je pred písaním predajných textov a po písaní predajných textov.

Ako to myslím?

Tajomstvo textov, ktoré predávajú

Na to, aby ste vedeli napísať text, ktorý predáva potrebujete vedieť, čo váš potenciálny klient chce. A potom mu to dať.

Ako to zistíte?

 

Čo klient chce zistíte ešte pred písaním samotného textu - vo fáze výskumu - získavania podkladov.

 

Nebojte sa, slovo “výskum” len znie zložito. V podstate to je jednoduché. Cieľom je zistiť kde sa človek nachádza a kam sa chce dostať. Toto všetko zistíte, pomocou kladenia si tých správnych otázok.

Po výskume samotný text napíšete. (Toto je časť, na ktorú sa sústreďuje drvivá väčšina)

A nasleduje druhá najdôležitejšia časť tvorby textov, ktoré predávajú. Editácia = robenie úprav.

Prečo?

Lebo ani ten najlepší spisovateľ alebo copywriter (tvorca predajných textov) nenapíše svoje najlepšie dielo len tak, na počkanie.

Väčšinou text, ktorý zo seba dostanem na prvý krát, nestojí za veľa...

Keď sa na moje texty pozriem pár dní po ich napísaní, tak občas ani sám neviem, čo som tým vlastne chcel povedať. Preto treba text upraviť aby bol zrozumiteľný, uveriteľný, nebol nudný a hlavne predával.

Chcete príklad?

Ak by som vám povedal, že keď donesiem warm traffic na salespage, tak lepšie konvertuje, asi by ste pár slov nerozumeli. Kvôli tomu by ste mi neverili a časom by ste sa nudili.

Ale ak by som vám povedal, že ak dostanete na predajnú stránku ľudí, ktorí vás poznajú, tak pravdepodobne nakúpia viac, ako tí čo vás nepoznajú, tak už by ste mi asi rozumeli, že?

Pravdepodobne by ste mi uverili. A už by som vás nenudil tak, ako keby som na vás chŕlil samé cudzie slová.

Kladiete si otázku, ako na to?

Toto bola len veľmi malá ochutnávka toho, čo všetko robíme, aby sme napísali texty, ktoré predávajú.

Chcete vedieť viac?

Práve preto sme si pre vás pripravili
seminár na živo s názvom

Na živom seminári “Texty, ktoré predávajú” pôjdeme spolu do hĺbky.

Tu je len malý zlomok toho, čo vás na seminári naučíme:

  • 1

    Prejdeme si celý výskum:

  • Povieme si, ako sa dostať do hlavy našich klientov a zistiť, čo chcú
  • Ukážeme si, ako popísať naše produkty a služby, aby boli atraktívnejšie pre klientov
  • Ako legálnym spôsobom využiť našu konkurenciu na zvyšovanie predajov
  • Otázky, na ktoré by sme sa mali pýtať, aby sme zistili, čo klient naozaj chce
  • 2

    Naučíme vás písať texty:

  • Pôjdeme pekne od začiatku a ukážeme si tie najpútavejšie nadpisy
  • Prezradíme vám, ako vytvoriť vzťah hneď na začiatku a vybudovať dôveru
  • Ukážeme vám, ako vytvárať ponuky, ktoré sa takmer nedajú odmietnuť
  • Odhalíme vám tajomstvo, ako odstrániť všetky pochybnosti u kupujúceho
  • Spolu urobíme jednu vec, ktorá automaticky zvyšuje predaje
  • Naučíte sa, ako dať správne inštrukcie človeku, aby nakúpil
  • 3

    Ukážeme si ako správne editovať

  • Zistíte, čo spraviť s textom, ktorý je až príliš neuveriteľný
  • Vyskúšame si spolu techniku, ako hľadať chyby v texte niekoľkonásobne efektívnejšie ako obyčajne
  • Povieme si, čo urobiť s nudnými pasážami, aby sa stali viac sexi

A mnohé ďalšie zaujímavé veci…

Na stretnutie s vami sa teší:

Peter Čelko

Peter Čelko

Peťo bol v minulosti známy ako expert na sociálne siete. Hlavne Facebook. Až kým donedávna nezistil, že ho to prestalo baviť. Začal sa špecializovať na druhú polovicu úspechu. Nie získavanie návštevnosti, ale na získavanie predajov pomocou textov. Študoval všetkých top copywriterov minulosti. Teraz sa živí písaním textov, ktoré predávajú pre klientov. Napriek tomu, že dostával z diktátov päťky, tak vďaka textom už získal 366 platiacich klientov z internetu a toto číslo neustále rastie.

Martin Mažár

Martin Mažár

Martin sa zameriava na využitie online marketingu v praxi bežného obchodníka a podnikateľa. Jeho metódy a postupy sú šité na mieru práve malým podnikateľov, ktorí nemajú rozpočet na to, aby si platili digitálnu agentúru alebo investovali tisíce eur do marketingu. Je známy tým, že školí len to, čo sám používa alebo v minulosti používal.

Kedy a kde sa stretneme na seminári
Texty, ktoré predávajú?

Tešíme sa na stretnutie s vami na seminári Texty, ktoré predávajú. Vidíme sa spolu v Bratislave, v Hoteli Color v stredu 25.1.2018.

Poznačte si tento termín do kalendára, aby ste na to nezabudli:

25.1.2018, Bratislava, Hotel Color***

v čase 9-17:00

Získajte vaše miesto na seminári čo najskôr. Počet miest je obmedzený.

Len si to predstavte, aké by to bolo…?

Skúste sa zamyslieť a úprimne si odpovedzte na tieto otázky:

  • Aké by to bolo, keby ste vedeli, ako premieňať návštevníkov webu na zákazníkov?
  • Aký by to bol pocit, keby ste raz napísali text a ten by za vás predával o týždeň, o mesiac, o dva roky?
  • Čo by to pre vás znamenalo, keby ste mohli prestať “naháňať” klientov a “niekto iný” by predával za vás?
  • Koľko by ste vďaka tomu ušetrili času a peňazí?

Ja neviem, pravdepodobne vás nepoznám.

Odpoveď je na vás.

Viem však, ako to môžete zistiť...

Nemáte čo stratiť

Rozhodnite sa, že to skúsite so seminárom Texty, ktoré predávajú a urobte prvý krok. Investuje do vstupenky, investujte do svojej budúcnosti.

Schopnosť písať texty, ktoré predávajú vám ostane prakticky “navždy.” Aj texty, ktoré napíšete raz budú predávať za vás stále dokola.

Ak  prídete na seminár Texty, ktoré predávajú a zistíte, že to nie je pre vás to pravé orechové, tak vám vrátime všetky vaše peniaze do posledného centu.

Stačí len, že prídete za nami alebo napíšete email a my vám do 30 dní od skončenia semináru bez akýchkoľvek zbytočných otázok vrátime celú vašu investíciu do vstupenky.

Jednoducho povedané, všetko riziko je na nás.

Koľko je vaša dnešná investícia do textov,
ktoré predávajú?

Rozhodli ste sa teda, že to s nami skúsite?

Chcete vedieť, ako písať texty, ktoré predávajú?

Výborne, vaša investícia do tohto seminára je:

Dnes len 197€

Pozor! Nepremeškajte túto šancu, počet miest na seminári je obmedzený.

A nezabúdajte. Máte našu garanciu 100% spokojnosti. Ak so seminárom nebude spokojní, z akéhokoľvek dôvodu (alebo dokonca úplne bez dôvodu), tak vám vrátime všetky vaše peniaze do posledného centu - Chcem proste robiť FÉROVÝ BIZNIS.

Poponáhľajte sa a chyťte si vaše miesto. Kapacita sály je obmedzená. Zajtra už môže byť neskoro a na vás sa nedostane.

Čo by ste mali urobiť teraz?

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vašu vstupenku na živý seminár Texty, ktoré predávajú.

Budete presmerovaní na objednávkovú stránku. Vyplňte objednávkový formulár, vyberte si spôsob platby a kliknite na tlačidlo na konci formuláru

Ešte stále si nie ste istí, či je to pre vás?

Pre koho to je?

Tento seminár je určený pre všetkých, ktorí to myslia so svojim podnikaním vážne a chcú sa zlepšiť v predaji prostredníctvom internetu a predajných textov (bez ohľadu na to, či máte blog, web alebo eshop).

Tento seminár je pre vás, ak máte vysokú návštevnosť na vašom webe alebo eshope a nedarí sa vám premieňať návštevníkov na klientov, tak ako by ste chceli.

Tento seminár je pre vás ak platíte desiatky, stovky alebo tisíce eur do reklamy na Facebooku alebo Googli a chceli by ste, aby vám to zarábalo viac.

Ak ste sa našli v tejto skupine, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vaše miesto na seminári texty, ktoré predávajú.

Povedzme si to na rovinku.. Nevieme pomôcť všetkým. Tu je prehľad ľudí, ktorým nevieme pomôcť.

Pre koho to nie je?

Tento seminár pre vás nie je ak máte desiatky až stovky klientov mesačne z internetu (webu, eshopu, blogu) vďaka textom, ktoré predávajú a ste s tým absolútne spokojný.

Tento seminár nie je pre vás, ak nemáte web, eshop ani blog a nie ste ochotní investovať do reklamy. Pravdepodobne by vás stálo veľa času a úsilia, keby ste mali vybudovať web, na ktorom budete predávať pomocou textov.

Tento seminár nie je pre vás, ak viete písať texty, ktoré predávajú za vás. Nerobí vám problém spraviť si poriadny výskum, napísať texty a editovať ich. Toto všetko máte v malíčku.

Tento seminár nie je pre vás, ak máte v pláne len si to na seminári odsedieť a nikdy nič z neho neaplikovať do praxe.

Ak náhodou patríte do tejto skupiny, tak sa prosím neprihlasujte na tento seminár. Nevieme vám pomôcť.

Dovoľte mi ešte jednu malú otázku...

Pomôže to aj vám?

Úprimne povedané - neviem.

Veci, ktoré vás naučíme na seminári fungovali nám a fungujú aj našim klientom. Je možné, že budú fungovať aj vám.

Existuje len jeden spôsob, ako to zistiť. Kliknite na tlačidlo pod týmto textom, vyplňte objednávkový formulár a rezervujte si vašu vstupenku.

Najhoršie, čo sa vám môže stať je, že na seminári zistíte, že ste si ho predstavovali inak.Poviete nám to a my sa vám ospravedlníme a okamžite vám vrátime všetky peniaze, ktoré ste investovali do vstupenky do posledného centu.

Máte akékoľvek otázky?

Zabudli sme na niečo?

Alebo vás ešte niečo zaujíma, čo sme tu nespomenuli?

Ak áno, tak nám prosím napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo 421 948 449 791. Dovoláte sa Nikol Bačovskej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak Nikol sa vám ozve čo najskôr, ako to bude možné 🙂